Garantie en klachtenprocedure

Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch kan het voorkomen dat er een bestelling defect raakt tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorgdragen voor reparatie of vervanging.

Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@suzanne-licht.nl. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Suzanne's gastenboek hieronder, geeft de ruimte aan jou om wat te schrijven. Leuk als je dit doet! 

Gastenboek

  • 12-11-2020 - Dank je wel lieve Suzanne dat ik van jou deze...  lees meer
  • 07-10-2020 - Het was fijn om de Akasha reading van Suzanne te...  lees meer
  • 02-10-2020 - Dank voor de mooie ervaring van de Akasha reading.
    De informatie...  lees meer
Plaats een bericht

Nieuwsbrief

Meld je aan voor de nieuwsbrief
Aanmelden
© 2019 - 2020 Suzanne-Licht | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel